Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket

Friday 18 December 2009

ZLOUPOTREBA DECE U KAMPANJI ZA VAKCINACIJU PROTIV GRIPA


Zavrni rukav - kampanja za vakcinisanje protiv svinjskog gipa - H1N1

Prihvatajući neminovnost i potrebu tekovina civilizacije, povremeno, ipak,  dovodimo sebe u situaciju, da sudimo o neophodnostima i opravdanostima ponekih! Svaki izneti argument za ili protiv nečega, vrlo brzo se poklopi masom kontraargumenata, pa se i ja sada preispitujem, ima li smisla gubiti vreme?
Ima!
Pre svega, iz vrlo sebičnih razloga: i ja imam dete!



Iako me konstantno nervira veliki broj TV reklama koje zloupotrebljavaju decu, ili im uobličavaju željenu potršačku svest, večeras me nešto... baš iznerviralo:
Najnoviji biser iz produkcije Javnog servisa RTS - "Zavrni rukav" .
"Reklama" t.j. kampanja za neophodno omasovljavanje vakcinacije, vakcinama koje su sve više predmet, ako ne osporavanja, onda barem ozbiljnog razmatranja njihovog kvaliteta i uopšte potrebe u ovom slučaju (postavlja se pitanje zdravstveno-zaštitnih potreba stanovništva,  ili finansijsko-zaštitnih potrba posrednika u nabavci vakcina)!
Sve to se dešava u trenutku velike krize u svetu, brojnih afera i optuživanja za iste i kada je za očekivati da će se svaki potez pomno analizirati!

Pored toga, neko, ima smelosti da predškolsku decu snimi kako, veselo se smešeći u igri, usput zavrću rukave da prime ono,  za šta neko tvrdi da je bezopasno, iako sam nije učestvovao u izradi i ispitivanjima, iako i proizvodjač na svom sajtu upozorava da nije testirao proizvod na trudnicama i deci do 4 godine, iako je dobavljač insistirao da u klauzuli ugovora o isporuci 3,000,000 vakcina bude oslobodjen svake odgovornosti za eventualne loše posledice, na šta je neko bez razmišljanja pristao....

Ne pitam se sada, i ne bih želeo da pametujem gde je tu društvena odgovornost ljudi  zaduženih za tu oblast propagande, a još manje gde je roditeljska odgovornost onih koji preko svoje dece hoće da ub(o)ede moje dete...

O ukusu rezije reklame: zavrtanje rukava, da bi se pokazao žig, ...dokaz, da je izvršena obaveza, koja će nas raslojiti na poslušne i neposlušne (nepoželjne), mi je mučno i da razmišljam!
Bezobrazno optuživanje onih koji se samoinicijativno informišu preko interneta, za zavodjenje naroda i širenje dezinformacija, takodje ne bih komentarisao!
Interesuje me samo, hoće li neko nadležan prokomentarisati ovu reklamu?
Ili su se svi miševi sakrilii u rupu i čekaju da mačka opeče brkove, pa da joj se smeju!
Ne shvataju da tada vatra može da zahvati i rupu odakle vire!


p.s.

Nadam se da ću uskoro nabaviti i link  za video, t.j. predmetnu reklamu, pa da mogu da je okačim ovde! Svaka pomoć je dobrodošla!


Konačno, nadjoh snimak predmetne reklame iz Dnevnika2 na RTS-u:



4 comments:

  1. upravo sam video reklamu i zgrozio se... gde nasa drzava ide.. u tri lepe!!!

    ReplyDelete
  2. Koliko ja znam po zakonu je Zabranjeno reklamiranje lekova, a samim tim i injekcija !

    ReplyDelete
  3. Svetska zavera... od strane velikih farmaceutskih kompanija Hvala bogu mnogi narodi nisu naseli na LAŽ...

    ReplyDelete